Halsont...

Hej, nu blir det ett lite snabbt inlägg, jag har haft ont i halsen från och till sen jag tatuerade mig 1 augustí vilket i morgon är 3 veckor, nu börjar mamma och pappa misstänka att det är halsmandlarna..... jag var hos doktorn förra veckan men dom sa att det bara var ett virus, och det hoppas jag! för min största rädsla här i livet är att bli sövd, fyfan! Men sen har ju jag haft en historia tidigare i år med myco plasam, vilket är en sjukdom som kommer från lunginflammation och då är man sjuk i flera månader från ocht till, men det fick jag pencelin för...

I dag i alla fall ska jag ligga i sängen och göra ett försök att kurera mig, nässprej hej!  för i morgon börjar ju skolan..... :/ känns lite sådär faktiskt,












Kommentar: Varför tog din morbror sitt liv ?

Svar: Ja, det var en bra fråga, min morbror hade alltid varit livrädd för blod, och han var ute och körde skoter, inte helt nykter, på nyårsafton 2009, och han hade en kille som satt bak på som lyfte händerna och trillade av, han slog i huvudet och tuppade av. Han blödde i pannan och pga att han inte vaknade trodde morbror att han var död, till slut fick min morbror tag i larmcentralen och sa, " jag tror att jag dödat någon nu åker jag hem och skjuter mig".


Morbror ♥

Kommentarer
Postat av: knuza

Förlåt men sånt där tycker jag inte att du ska skriva ut ! Det är ingen mer än dom som kände honom som behöver veta !

2011-08-27 @ 12:03:30
URL: http://knuzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0