Uj uj uj ...

Hejsan hejsan, alltså är det bara jag som är bajstrött ?!?! jag vaknade i morse och ville dö, jag var så himla trött! 

iaf, haha, så har jag och hanna plockat lingon i dag, hhaha vi är polacker ;)
jag blev alldeles snurrig av alla lingon över allt, men jag tycker ändå att vi var duktiga vi plockade 20 liter, så lite pengar blir det ju.... sen ska vi plocka mer på torsdag, 

ja ni små snel hestar, nu ska jag se klart på true talent så puss på er ;) 

Btw, filmen var jätte bra! jag kunde dock inte gråta, jag vet inte varför, haha, men jag ska se den hemme sen och då lär jag ju lipa ganska så mycket....  haha , den rekommenderar jag veeeeerkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0