We all stay skinny 'cuse we just won´t eat.

Hej :D

Ja åh, hatar att blogga från den här datorn, det finns verkligen ingen printscreen knapp... men iaf var det någon som frågade varför vi går i baracker i skolan och jo, för att det är vattenskada över typ hela skolan och sen är det mögel och skit så ja......

sen var det någon som frågade varför jag tatuerade in lillebror, det gjorde jag medt för att jag kände för det ;)


Ja nu då, i går skrev jag något om en surprise, min pappa fyllde 35 i onsdags och mamma hade planerat en överasknings fest till han så vi har "ljugit" för han i 3 veckor, han hade planerat en egen fest till nästa vecka så han hade ringt sina polare och bestämt och så, men dom visste ju då såklart om det hätr så dom spela bara med, det roliga var att hela dagen i går var vi flera gånger på väg att försäga oss men han fattade inget förrän han såg mamma i bystugan x)
Iaf så blev det as bra :D men mamma hade planerat allt utom att ladda kameran så no bilder :/
efter att vi hade ätit så kikade Amanda förbi och blev kvar hela resten av kvällen, ;)

haha altså det är så skumt att blogga igen så jag vet inte hur jag ska avsluta ett inlägg, det lär väl ta ett tag innan jag kommer på nå bra sätt, men just nu får ni nöja er med detta puss och hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0