Eyo! My name is Rico!

Hej på er alla små och stora. Haha. I går var jag Amanda Tina och mamma på bio, vi såg the girl with the dragon tatoo, den var helt okej faktiskt, värd att se! MEN minuset med den fimen var att dom helatiden la in massa svenska ord, det blev fult menmen, sen spelade dom in den i scverige med en massa svenska skådisar ?!? Kunde dom inte bara gjort den helt amerikansk lixom.... 

Just nu har jag nyss kommit ut ur duschen, jag hade nyss min 5:te inpacking på 2 veckor med Ricinolja, jag har tänkt ta nå före bilder men jag har inte orkat så jag tar någon gammal bild sen, och så tar jag bild när resultatet är klart, dvs när jag är nöjd med längden :) Nu snart kommer mamma hem då sa jag hjälpa henne nyårsstäda lite :)
Är det bara jag eller sitter hennes ögonbryns piercing lite långt in ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0