Julafton ♥

Hej hopp! Som ni märkt haha så har jag inte bloggat på lääänge. 
När jag och Linnéa var i mora hittade vi inga såna jeasn som vi sökte, men det är bara att fortsätta leta, det är ju inta sommar än ;)
I dag är det dagen före jul :D Magad! Så vi håller på att julstäda för fullt och när mamma kommer hem ska vi göra knäck och baka pepparkakor :D Jul är så awesome! Men jag har inte så supermycker julkänsla men det ska vi orddna, jag ska tända MASSOR med ljus i mitt rum och plocka upp mer jul pynt osv :D
På tal om något  annat :P jag har köpt ricinolja (laxermedel) ahah Kolla på bilderna på google resultaten är ju sjuka! jag nvänder det några gånger i veckan, jag har det i håret och på ögonfransarna :) Det sägs att det växer 5 cm i stället för 1 i månaden ! det låter ju awesome! Jag har bara haft det två gånger och mitt hår är som änglahår så hjälper det inte längden så är det en magikur för hårets kvalitet! Det är underbart! lite kladdigt att få i men men allt kan ju inte vara bra  ;)

Jag såg på linnéas blogg ( http://neaajohansson.blogg,se ) att hon hade lagt upp en bucket list :) den var awesome (men en sak som skulle vart med var att bli vicoria's secret modell, i mitt fall iaf)

Där hade hon även lagt upp en bild på att hon skulle göra en rainbowcake, vilket jag tyckte var skit kul :D så jag funderar på att göra en sån när jag fyller år vilket är snart :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0