Mer shopping :D

Hej på er alla ledsna och glada :D Hanna hade inte varit på någon mellan dags rea så vi åkte till mora i dag, jag hade 600 kr och jag tyckte själv att jag fick en hel del med tanke på att jag har 170 kr kvar :D
Väska: Kappahl, 30 kr :)
Armband: Kappahl, 30 kr :) Fint litet rivsår där på kanten också ;)
Ring: Kappahl, 30 kr :)
Hahah fett suddig bild ;) Ring: JC, 15 kr :)
Halsband: Åhlens, 39 kr :)
Mer ricinolja till håret :) Apoteket, 42 kr :) Det var slut på alla life och hälsokost butiker där flaskorna är större så det blev denna igen, (nej nu ljög jag, Hanna köpte den sista stora flaskan ;)
HHAHAHA nej men uan jag skämms ju nästan lite över att lägga upp denna bild :o Skit suddig den gör inte tröjan rättvisa :$ Det är en stickat tröja men dragkedjor i armarna, Lager 70, 139 kr :)
Lite onödigheter på dollar ;) Jag köpte även typ schampoo och sånt där ;)
Nu kommer två grejer jag glömde visa ifrån Borlänge :) Gina, 50 kr ;)
Och dessa örhängen, Borlänge, Gina 149 kr ( ej rea men dom var så snygga så jag fick lov att köpa dom ändå ;)
Sen köpte jag lite underkläder, men jag känner inget behov att lägga upp dom här ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0