Vår julskinka har rymt.

Hahah nej den är enorm och står i köket ;)
Hoppas att ni alla har haft en underbar jul, för det har jag! Vi har kollat på kalle, ätit (MYCKET), Öppnat paket osv :)
Jag fick inte så många klappar utan det var mest kuvert för jag hade inte önskat mig så mycket, i kuverten var det ju då pengar ;)
i morgon ska vi till farmor i Leksand där vi ska fira en till mini jul, och därifrån åker vi till Borlänge på mellandagsrea på måndag, det var det jag ville han pengarna till då kan jag köpa det jag vill :)
Btw, JAG FICK EN PLATTTV :D en liten att ha i mitt rum, mycket bättre än den jag hade innan, host host, den bleb hela tiden blå för den var glapp, mongo helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0