Ride this b-b-beat like a ponny.

Halloj ! igår blev det ingen vidare effektiv dag... jag var ute och gick med pappa uppför skärklitts berget, och ner det tog 1,25 minuter, ganska bra fatiskt :) så i dag har jag ganska ont i rumpan av alla uppförsbackar....
I alla fall så låg jag i sängen heela dagen, hhah bra där..... jag kollade på filmen thor :) den var ganska så bra..
roliga effekter i alla fall :) senså ville Julia att jag skulle komma till fritte så jag åkte dit en sväng :)

I dag vet jag inte vad jag ska göra riktigt... jag vill ta kort! men mammas kamera är på jobbet.. sen vill jag på hallowene fest men det är ju ingen som har något (som inte är för människor som inte går på gymnasiet.)
Men jag får se för jag och Julia pratade om att ha film kväll så det kanske blir någe sånt ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0