Röv.

dålig uppdatering eftersom jag har varit i stockholm, som jag nu ska barätta om.....

Ida ingde mig dagen innan vi skulle åka, och säger att Rihanna ställt in i malmö! vi fick panik, men vi åkte ju så klart ner till stockholm ändå, och på tåget kollade vi aftonbladet osv, och det stod att gon skulle uppträda i globen :D :D :D vi blev ju as glad !

så vi kommer till mosters lägenhet och så, sen på onsdagen åkte vi ut på stan lite innan vi skulle göra oss i ordning ... sen for vi tillbaka.

vi gjorde oss i ordning och åkte så vi kom till kön i globen vid klockan 4. vi köade och någon störd brud ställer sig vid staketet med putande läppar och smackande på tuggumi, och jag trodde hon drev och likson skämtade men hon var helt seriös, OCH DÅ BÖRJAR HON GÖRA SITT EGET NUMMER SYSTEM !?!?!? HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHH hon hade varit däe tidigt så hon skrev nummer på folks händer, men det roliga var att hon stod och ropade upp nummren och checkade sen när nägra började prata sträckte hon ut handen och pekar medans hon tittar bort med blundande ögon och bah: du håll käften , håll käften, prata intge med honom ! du har inget nummer ställ dig sist.HAHAHAHHA ASSÅ JAG DOG xD sen började alla skämta med hene och skrika bingo och skit ;) och hennes lilla nummersysten funkade ju då defenetivt inte ...

i alla fall vi kommer in i globen och jag och ida som har plats utanför golden cirkle fick as bra platser ! alldeled framför scenen ! dagen innan hade vi hört från idas kompisar hur jävla grym hon var ....så vi var as taggade ! och dagen innan hade konserten blivit 30 minuter sen så att den var det för oss tyckte vi inte var något konstigt, men sen när det gått 240 minuter började vi bli otåliga,
Då kommer det fyra gubbar i kostym ut med ett papper i handen och alla börjar förtvivlat skrika nej, och gubbfan säger : Jag är tyvärr ledsen att meddela att Rihanna åter insjuknat.
WAAAAAAAAAT !JÄVLA SKIT SÅKLART JUST MY LUCK !

det blir förmodligen ingen ny konsert så jag oc´h ida hämtade bara ut våra pengar. men det var heel onödigt för oss för vi hade inte pengar att åka ner till stockholm över huvud taget så det blev ju bara skit ! men det som jag blev irriterad på var att dom väntade 40 minuter ! hon lär ju ha vetat om hon orkade eller inte.... vi åkte i alla fall till gamla stan och käkade på Vapiano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0