This time i'll be braver, i'll be my own savior.

Halloj.... det har varit en ganska lugn helg, i fredags for jag med hanni booi på hockey :) sen for vi på fritte... sen slutade det hela med att hon slaggade hos mig :P och i går så solade vi solarium B) det var såå skönt! sen skulle vi gå ut medn det blev inge så vi stannade hemma och kollade på film.... sen i dag såg vi också på en film, meen jag fick sån sjuk mensvärk så jag åkte hem.
Nu ska jag slänga mig i dushen, sen blir det tv, japp och en tidning :J
puss hej ;)



Brukar inte tycka attahn är så sjukt snygg, men den här bilden..... B)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

han är ALLTID snygg minde ;)

2011-11-13 @ 20:56:34
URL: http://neaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0