Hund-dregel!

Fin överskrift, men jag tyckte den passade in eftersom att jag nyss busat med min hunr och mina händer är fulla av just hund dregel, mysigt!
Ja i dag har jag legat i sängen heeeeela dagen, awww ! jag blir så stolt över mig själv :')
fast nää.
jag är lite smått random i dag :D ahhaha och det är asvarmt!
Som ni kanske märkt har jag inte uppdaterat så mycket, sen är det knappt nå bilder heller, och bilderna beror på att jag inte kan föra över dom från kameran, wuhu :'(
alalalalal, indra om jag ska ta en dusch? nää, jag kan vara lite små snuskig till i möra, då ska jag ju träna också, iinte bra för håret att duscha varje dag....
ja det var väl allt och lite till, eller något, hahaha nej nu ska jag ge mig puss och hej!
Lite suddig bild meee, jag vill ha höööl i lääpen deen! åh jag vill pierca mig och tatuera mig en massa just nu, sen vill jag ärven göra nå med mitt hår, jag menar kolle på bilden åvan , urtråkigt, lam färg och samma gammla frisyr. uuan !

Kommentarer
Postat av: Linnea g

TJO! :) Skulle vara sketa kul om du la utt några videos på när du sjunger :D Please <3 Kram kram

2011-10-07 @ 17:52:14
URL: http://linneasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0