Åååååååh! bajs på allt.

Just nu suger mitt liv.
  • Jag vet inte om jag vill på modelljakten i morgon, vågar jag det ?
  • Jag vill ha lång tjock fint hår, eller bara raka av mitt eget,
  • jag vill ha fjäder extentions
  • jag vill till stockholm med amanda
  • jag vill köpa en massa kläder för jag har inget att ha på mig
  • allt i min närvaro går sönder
  • jag hatar min cp skola
  • jag har inga pengar
  • jag har inge liv
  • om jag gör något bra vänds det gensat emot mig
  • det händer mina vänner saker,
  • ingen ser eller förstår att jag inte orkar, alla bara säger att det kommer lösa sig
  • jag vill flytta till stockholm och gå i skola och bo hos moster, men jag vill inte lämna mamma pappa, philip eller Amanda,
  • det är fåtal som lyssnar men ingen förstår riktigt ändå.
  • bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs och kiss på det
  • jag vill vara vig men jag är stel som en pinne
  • jag vill dansa igen
  • jag vill vara tränad men är lat som fan


Vig.



Håret.


Fjäder.
Jag känner mig såhär, men helst vill jag känna
Mig såhär ^
allt är bajs, och jag orkar inte duscha, jag orkar ingenting just nu.

Kommentarer
Postat av: Jag

DU MÅSTE FARA TILL MODELLJACKTEN!! Du är så jävla fin!!

2011-09-07 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0