Grattis broder!

I dag fyller min lillebroder 12 år, grattiiiiiiiiiis på han!

'
dehär är nog den enda bild som finns på han då han inte åker slalom ;)

Men dessvärre han hans älskade syster blivit sjuk, då hon skrek som en idiot på mormor går på gatan :(........ MEN hon inredde i alla fall sitt rum i går och flyttande tillbaka in, så nu har katterna åkt ut :D Och hon fuck ta in sin nya säng som är 149 stor (!!) as bra !

fint att jag pratar om mig själv i andra person ;)

nu ska jag sova och hoppas på att allt kalasfolk kan låta bli att komma in i mitt rum, för jag är svart runt ögonen och har "duschat och såvit med blött hår frisyr", awesomme!

puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0