Hårfärg,

Heeej :) jag har nyss färgat håret på amanda så hon står i duschen och tvättar ur det, sen ska vi nog ut på byn (haha så fult) och äta pizza, :) Juste, vi ska egenterligen inte veta nå förrän i morgon men alla vet ändå, våran träslöjdslärare har dött ..... alla lärare typ grät när vi gick hem från skolan, så i morgon lär ju bli fun, eller inte.....

I helgen eller i morgon åker mamma och pappa till stockholm mamma ska på pryl mässa för att köpa varror till förateget , så jag får huset för mig själv ;) På lördag ska jag på granny go street, det är typ en gratis festival som vi åker med fritte på , det ska bli kul, men dessvärre hann inte Amandabooi anmäla sig, så jag åker me lite olika folk, typ Linnéa och Hanna ,

ja nu kom amanda ut ur duschen så vi ska väl blåsa hennes hår och dra pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0