Idag,

Svar på en kommerntar, ja jo jag hade nog inners inne velat åka till modell jakten, men jag är immetionellt oredo för att göra det, alltså mitt liv är så mycket med problem och så.....  sen är jag för tillfället inte nöjd med mitt utseende,och sen vill och vågar jag inte vara med i tv, ellr bli filmad......,  men jag ska dock anmäla mig till någon modell tävling mamma hade hittat :)


Iaf jag kom nyss hem från skolan, och snart kommer manlin och Linnéa hit dom ska kolla på kattisarna, sen i dag så har jag pratat med massa folk somkanske vill ha katterna så moa och hennes kompis kommer i kväll och kollar dom ska ha 2 i så fall :D

nu ska jag äta lite så pusshej,



ps, anledningen till att det inte är nå bilder jag har tagit är för att våran skrivare (som vi använder när vi för över bilderna) är trasig ,eller ett papper har fastnat i den men den ska vi fixa alldeles strax i promise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0