jallå!

Hej på er små pööööwnisar, jag måste bara säga en sak: JAG MÅSTE VARA DEN MEST OTRÄNADE PERSON PÅ DENNA PLANET! jag når inte golvet när jag böjer mig framåt jag kan inte räta ut benet mer än 3 dm från marken när jag sitter ner... hmmmm stel? = eyapp!

Jo vi hade ica dagen med skolan i går, det går ut på att ica samlar älvdalens föreningar och vi får prova på dom, det vi fick lov att göra var dragkamp, fotboll och basket, vi ägde ut alla klasser på basket :D Det jag gjorde utöver dom grejorna var provsmakning, tipspromenad, arobics, och pistolskytte, det gick väldigt bra på pistolskyttet med tanke på att jag aldrig skjutit förut! :)
sen arobicken (stavning på de?) ååh, uuan var sa jag börja vi höl bara på i 27 minuter och jag var genomsvettig, mysigt blöt sådär ! och i dag har jag sån extrem jävla träningsvärk! men jag ska på den riktiga arobicksen på torsdag kväll sen, hhahaha jag kommer ju inte ha ont då hellää ?? 

Just nu funderar jag på om jag ska dra ner till simhallen kl 12 och simma några längder och sen BASTA , BASTA, BASTA ! fyfan va skönt!
Men i kväll i alla fall ska jag och ämändä till bunkris, det är den årliga festen mitt i skoga ska ni veta! ;)

puss och hej,leverpastej... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0