Mormor go street,

feeeeet kul kväll vi hade i går!  först kom vi dit (alltså till Falun) och jag och Amanda tyckte att det var förvånansvärt litet, men vi gick i alla fall till scenen där tove styrke skulle spela, det var okej faktiskt, har aldrig sett henne live,
Sen fick Amanda och Hanna för sig att dom skulle åka karusell, men jag är så karusellrädd så jag stog bara å tittade på ;)
När dom var klara så gick jag och åt en langos, men uuan  den var inte god, brödet ska komma direkt från fritösen men hon hade det typ i mikron så den var bajs seg , när jag väl knölan i mig langosen gick vi och hämtade ett program och såg att CRASHDIET skulle spela! :D jag har hört dom förr för nå år sen men det vart lixom inge mer med det, men dom är ju bajs bra! så vi stog mitt i publiken och hoppade x)
 och helt plötsligt börjar nå mongo fulla killar göra en ring och så går idioterna in i ringen och börjar putta varadra in i alla människor xD
 jag och Amanda krockade ihop och smällde nästan sönder hennes glasögon, sen var det nå pucko som stog och bara slet i mitt hår, jag blev as förbannad och när dom puttade in i mig så vart jag ännu mera sur och drämde till dom så att dom flög in i någon annan , det var ju då inte så amart för dom kom ju tillbaka när dom blivit puttade av dom andra, så jag föll nästan ;P

det sista bandet som spelade var rebecka och Fiona, jag och amanda trodde att dom var nå typ veronica maggio när vi såg deras bild på programmet, men ack så fel vi hade ! det var ju världens jävla party rööj! alla gick till scenen då och hoppade och dansade det var as kul! jag ska ladda upp en video sen så att ni får se lite, as dålig bild men ändå ;) Super bra kväll! fast nu har jag ont i halsen av allt skrikande ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0