Skogsvandring ......

hääj på er, i dag var vi ute i skogan och vandrade, kööl eller nee, jag älskar att var i skogen men uuan i dag var det int nå kul alls, förra året gick vi bara på grus väg men i år skulle vi tydligen gå i skogen , det var blött, med tanke på att det regnat en hel del.
Vid första matpausentog jag mitt sittunderlag och satte mig, sen när vi gick tog jag upp sittunderlaged och där hade det fastnat en svamp -.- sen gick vi en bit oh då upptäckte Lina att det satt fast en svamp på min byxa också ?!?! ahah tur att jag hade leggings under för det såg ut som en baajs fläck när man tog bort svampen visserligen var det på låret men ändå.

Sen hade jag OREO KAKOR i massäcken :D :D :D super gott *oreo glad*

nu ska jag blåsa och platta håret, och vänta på Amanda som var med i tävlingarna och dom slutar inte förrän 14.30 medans vi sluta 12.00 x) sen ska vi nog dra ut på bynn en stund ;P

puss och hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0