Gula kantareller.

Random rubrik, men jag vqar sugen på smörstekta gula kantareller! Fyfan va gott!
I dag har jag och lilllebror som jag sa spenderat dagen hemma hos Petra och barnen, vi har varit ute nästn heela dagen! Vi har tolkat bakom hästen åkt pulka och gjort snöänglar, supermysigt! Sen gjorde jag även blå pannkakor, dom såg inte så mysiga ut men dom smakade gott ;)
Vi har  fortfarande inte beställt mig iphone..... -.- Det tar alltid så lång tid för min familj för att göra någonting! Pust....

Nu ska jag färga håret och pyssla klart lite inför skolan i morogn... första skoldagen efter lovet...... :/
Pussssssss!'
'
Hahahahha se ni so jag har sullat? det är ju  smet överallt! Kuuuung! Dom ser gröna ut på bilden men dom var blå, precis som smurfarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0