Kryssning!

Hej på er alla! Nu har det varit blogg torka i tre dagar p.g.a i söndags låg jag bara i soffan, jag tog inte ens på mig kläder utan jag strosade runt i pyamas,haha Skönt! Man måste få göra så ibland :) 
Och i går åkte jag med mormor på kryssning :)
Bild bomb, nyår och kryssning :) ( Fler bilder finner ni på  http://hannasorense.devote.se )
Hanna och jag på nyår!
Jag på Nyår, :)
Ojoj, en glad Jenny, i Jenny Saléns :P
Donnez, (haha Ida i falla du läser Dogbajz ;)
Glad trummis i Jenny Saléns :P
Ja kryssningen var full av dansband som på dom flesta ;) Sen har vi ju min favorit, TAXFREEN! :D jag köpte mer coconut body butter från the body shop för mitt är nästan slut, sen köpte jag britney spears midnight fantasy parfymen till mig och ida, och en massa godis :J
Nu måste jag  försöka sova lite pussss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0