Mooraaa!

Hej på er alla små och söta! I går for tjejerna hem... sen om det en massa fol som skulle kommit i torsdags men jobbade så vi firade alltså min födelsedag :) Vi åt massa gott bla. banankaka och masssa god smörgortåta! Det var awesome! Sen frågade Ida om jag ville följa och besikta bilden i mora med henne i dag så det gjorde jag :) Bilen gick igenom så vi for in till stan och köpte ricin olja och MASSA HÅRFÄRG (som jag planerar att använda i morgon ;) och sen solade vi lite på sams :)
Morgondagen ser ut på detta vis: Gå upp äta frukost åka hem till Petra och barne  och ha en heldag ute med pulka och varm choklad, åka hem förga håret, städa rummet ochgöra i ordining allt som jag ska ha till skolan i övermorgon...

För övrigt så är mamma och pappa på banken med nå ärende sen när dom kommer hem SKA VI BESTÄLLA MIN IPHONE! :D :D ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Sen har jag paratat med Hanna och hon ska kolla på såna här super glittriga foki skal i thailand! :D
Ps. fler bilder från i lördags hittar ni hon linnéa ---> http//:neaajohansson.blogg.se
Pussss !
Längtar!
Kände att jag fic lov att lägga upp den här bilden för jag tyckte den var så rolig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0