Ricinoljan,

Hallu, nu såg jag på nå nyheter att någon doktor pratade om ricinolja, han sa att det är en myt, att det inte alls växer, sen sa han även att man får finnar och mjäll va det, doc sa han att man kunde få lite glansigare hår av det....

Jag har då inte fått mjäll, och jag har vanligt vis inga finnar så då borde jag märkt det, vilket jag inte har,
dock har jag inte märkt någon längd skillnad, men mitt hår mår awesome av det, det är som han sa mycket glasigare, men dessutom tovar det sig inte så lätt ! Så jag vet inte, jag kommer inte sluta mdet det, absolut inte för såhär bra var det länge sen mitt hår mådde men det där med att det ska växa börjar jag bli lite skeptisk över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0