You got a fast car, i got a ticket to anywhere.

Hej på er lamor och ormar!
Vad har jag gjort de senaste dagarna ? Ja... jag har varit i mora med Linnéa, lina och Julia :) Då köpte ajg typ nagel grejor och underkläder... sen unnade vi oss ett fuk på kaffestugan jag och linné tog en förjävla god bakad potatis med räkröra, sen så tog Julia och lina räk sallad och kyklingsallad ( i fall om att ni är intresserade i vad vi år ;) sen i går fredagen den 13 åkte jag till tandregleringen i mora, oturs dag och jag trodde att jag skulle sätta i resten av tandställningen men dom spände bara gommen :) Så om 6 veckor ska relsen i :P Nu ska jag gå och äta för underbara mamma har gjort massa gott mat ;)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! :) Jag har en tävling där du kan vinna en hemlig goodiebag! Allt som behövs är en kommentar ;)

Hoppas du vill vara med :D Kram!

http://adaras.se/2012/january/vinn-hemlig-goodiebag-fran-elf-cosmetics.html#comment

2012-01-15 @ 04:14:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0