Illuminati

Någonting ni kanske inte visst om mig är att jag är sjukt jävla vidskeplig. Jag tror på spöken, häxor, djävulen, tomtar,troll osv dock ingen gud, en högre makt visst! men ingen gubbe på molnen.
I alla falla har Linnéa den jäveln skickat en video till mig som handlar om djävulen, den finns på youtube och den är 2 timmar lång och dom berättar om vad artister menar med att dom säljer sin själ till djävulen. och massor med mer. Jag har inte sett klart den för jag har inte vågat än, jag ser allt som dom vill komma fram till i videon innan dom ens har sagt det vilket är jävligt läskigt.......
Ush jag skulle kunna skriva så mkt mer om detta. men jag tror i alla fall att djävulen kan färdas egenom elektronik osv ..... fett läskigt...
Videon heter illuminati the music industry exposed, jag varnar er är ni lättskrämda se den INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0